Størelsen

brevkassespørgsmål

Størelsen

brevkassespørgsmål af
Martin
15 år
Oprettet 2 år 1 måned siden

Hej jeg vil gerne vide om min pik er normal? Den måler 10 cm i slap tilstand og 17 cm i stiv tilstand og 17 cm i tykkelsen i stiv tilstand, er det normalt? Er det normalt at den heller ikke ligner en voksen pik, men stadig en drenge pik? Kan den nå at blive større endnu?

Svar:

Hey Martin

Du er ikke alene med den her bekymring, men jeg kan berolige dig med at alt det du beskriver lyder fuldstændig normalt.

En normal fuldt udvokset pik er mellem 10-18 cm når den er stiv. Nogle har en meget lille slap pik, der vokser en del når den bliver stiv, mens andre har en ret stor, slap pik, der vokser meget lidt, når den bliver stiv. Det hele er lige almindeligt.

I forhold til udseendet, så er det først og fremmest vigtigt at sige at pikke kan se ud på tusinde forskellige måder. Jeg ved ikke helt hvad du mener det kræver for at en pik der voksen ud, men du er 15 år, og det betyder at du er en del år fra at være færdig udviklet. En mand er færdig udviklet i start 20' rene, så tænker giv det tid, så er jeg også sikker på at der sker noget med udseendet.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål