hvad kan man bruge til at onanere med?

brevkassespørgsmål

hvad kan man bruge til at onanere med?

brevkassespørgsmål af
Thor
15 år
Oprettet 2 år 1 måned siden

Hej er 15 år og syntes almindelig onani med hånden er begyndt at være kedeligt har i nogle råd til hvad man ellers kan bruge.

Svar:

Hej Thor

Jeg tror der er mange der ligesom dig kan have lyst til at prøve noget nyt ind imellem.

I virkeligheden handler det jo om at prøve forskellige ting af, og se om der er noget der bare føles rigtig rart og som fungerer godt.

Sexlinien har lavet en rigtig god artikel om onani, hvor du måske kan finde lidt inspiration. Hvis du har lyst til at prøve onani med legetøj, så kan du finde en opskrift på hjemmelavet sexlegetøj lige her

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål