Stiv pik når jeg pisser
brevkassespørgsmål af
Louis
13 år
jeg er en dreng på tretten og nogle gange når jeg skal tisse har jeg stiv pik og aligevel kan jeg godt tisse og jeg synes jeg har jeg har læst man ikke kan tisse når man har stiv pik tak på forhånd

Svar:
Hey Louis
Jeg forstår godt at du undrer dig.
Det kan godt lade sig gøre at tisse med stiv pik. Nogle kan slet ikke, og mange vil måske opleve at det er svært. For de fleste handler det nok mest om at de er liderlige, når pikken er helt stiv, og så træder tisse trangen lidt i baggrunden.
Nogle kan godt tisse med stiv pik, selvom de kan have lidt svært ved at styre strålen. Og så er der dem der tisser som de plejer, selvom pikken er stiv.
Mange hilsner Lasse