Knopper

brevkassespørgsmål

Knopper

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 2 år 8 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 14. jeg vil gerne spørge om det er normalt at have sådan nogle små knopper nede under pik hovedet der på kanten. skal jeg være bekymret??

Svar:

Hej,

Nej, du skal ikke være bekymret, men du skal lige have det undersøgt hos din læge. Afhængigt af udseendet og den præcise lokalisation af knopperne kan der f.eks være tale om kønsvorter. Det kan dog behandles nemt. Det kan også bare være sådan at din penis ser ud. :)

Mvh Nicas, Læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål