snapchat

brevkassespørgsmål

snapchat

brevkassespørgsmål af
Anastacia
11 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

hej jeg er en pige på 11år og

alle mine venner kan finde ud af alt på snap men jeg kan ikke

særlig meget får jeg viste på et tids pånkt ikke vad strek var og jeg viste ikke noget andet end at man kunne skrive

sende bilder og vidioer

vad skal jeg gører......

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål. Fedt at du er nysgerrig på alt det Snapchat kan.
Ofte kan apps og sociale medier en masse ting, som man aldrig får brug for. Derfor er det også vigtigt, at DU bestemmer, hvad og hvor meget du gider dele med andre. Og hvor meget tid du vil bruge på det. Der er ingen der siger, at man skal bruge alle funktioner.
Hvis du gerne vil have et par gode tips til almindelig brug af Snapchat, kan du læse i guiden her: https://socialhub.dk/snapchat-guide-tips-tricks/

Der findes også masser af tricks og gode råd på Youtube. Du kan eksempelvis søge på "Snapchat hacks" eller "guide til snapchat streaks"

God fornøjelse med det :-)

Vh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål