Angående Snapchat
brevkassespørgsmål af
Anna
20 år
Hej.
jeg skricer til jer da jeg rigtig godt kunne tænke mig at vide om det kan lade sig gøre at fremfinde gamle snapsnat + beskeder derinde fra. jeg skal bruge dem til noget vigtigt, så håber super meget på Det kan lade sig gøre!
med venlig hilsen
anna

Svar:
Hej Anna
Tak for dit spørgsmål
Snapchat påstår hårdnakket, at det ikke kan lade sig gøre. Og jeg tror, at de ville ØNSKE, at det ikke kunne lade sig gøre. Hele konceptet handler jo om, at billeder forsvinder permanent efter kort tid.
Dog har flere påpeget at man med teknisk snilde kan genskabe tidligere snaps. Jeg har ikke prøvet det selv, men du kan prøve at følge disse tre mulige metoder. Ellers prøv at google "recover snapchats" og følg et par guides.
Husk at folk forventer at deres snaps forsvinder. Du bør måske kun genskabe dine egne snaps.
Held og lykke med det :-)
Venlig hilsen
Jonas