Smøger og Tobak

brevkassespørgsmål

Smøger og Tobak

brevkassespørgsmål af
Sylvester
14 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej jeg fandt denne hjemmeside og jeg ville egetlig spørge om min lære må tage mine smøger og mit tobak...

Svar:

Hej Sylvester

Det helt korte svar er ja, det må de godt. Hvis tobak,  cigaretter og e-cigaretter ikke er tilladt på din skole, må din lærer gerne konfiskere dem.

De må ikke tage dem og beholde dem, men de må gerne tage dem, når du kommer i skole, og så give dem tilbage når du igen har fri. De kan også vælge at konfiskere din tobak, og så udlevere det til dine forældre.

Mange hilsner Maya

Mayas billede
Maya fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål