Spørgmål som jeg er mange for

brevkassespørgsmål

Spørgmål som jeg er mange for

brevkassespørgsmål af
Emma
16 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej jeg hedder emma og er 16år jeg har to spørgsmål det første er jeg har lagt mæke til de er to træ dage st jeg er benydt med at få en bule eller ved ik hvad jeg skal kalde der det for man kan mærke den men kan kan ikke se den det ligesom den er inden i mig hud og gemmer sig den er i mit underliv =tissekonen jeg er rigig bang få det mæske er kræft kan k hjælpe mig med hvad jeg skal gøre

Svar:

Hej Emma,

Det lyder som om du kunne have en bums/hævet kirtel eller lign. Din egen læge vil kunne hjælpe med at kunne komme sagen nærmere ved at lave en gynækologisk undersøgelse, så bestil en tid så du kan få ro i sjælen. I ventetiden vil jeg berolige dig med at det lyder fredeligt.

Bh Louise

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål