Smerter efter onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg er en dreng på 13 jeg nyder at onanere men efter jeg har onaneret gør det tit ret ondt i pikken det kan vare hele dagen og der kommer heller ikke noget sæd ud og hvis jeg så skal til lægen så vil mine forældre sikkert finde ud af det hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej du
Det er svært at sige, hvad årsagen er til, at din pik gør ondt efter onani. Men jeg bliver lige umiddelbart nysgerrig på, om du husker at bruge en form for smørelse så som glidecreme, når du onanerer? Tit, når man får ondt efter onani, så kan det være fordi, man ikke har brugt smørelse, som mindsker gnidningen mellem hud og hånd. Så kan det næsten føles lidt som om, man har givet sig selv et brændsår, fordi man har gnedet så hårdt.
Det er også svært at sige, hvordan det kan være, at der ikke kommer noget sæd ud, når du har onaneret. Der kan være rigtigt mange normale grunde til det. Det kan for eksempel være, at du ikke er kønsmoden endnu, og derfor ikke producerer sæd endnu?
Du skriver, at du er bekymret for at tage til lægen, fordi dine forældre så vil finde ud af det. Er det måske sådan, at der er en sundhedsplejerske på din skole? Så kan du nemlig snakke med ham/hende om det, uden dine forældre behøver få det at vide.
Det kan også være, at du kan prøve at snakke med din far om det? Din far var også engang på din alder, og måske har han prøvet at stå i samme situation som dig? Hvis du synes, det er for pinligt at spørge ham om det ansigt til ansigt, kan det også være, at du kan prøve at spørge ham over en SMS?
Jeg håber, det var svar nok på dit spørgsmål. Ellers er du meget velkommen til at skrive herind igen.
De bedste hilsner
Marie