Er det normalt?

brevkassespørgsmål

Er det normalt?

brevkassespørgsmål af
A
13 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 13 år er tilligere i overgang end dem fra min klasse, er det normalt at have en behåret pik når man er 13, Og ser også Porno er det også normalt?

Svar:

Hey A

Når man bliver teenager, er det helt naturligt at blive ret så nysgerrig på alt det her med sex. Derfor er der også mange der begynder at se porno. Det er helt almindeligt og helt okay.
Husk at porno er mange forskellige ting, og at porno kan være meget langt fra "ægte" sex. Porno er lavet af voksne mennesker, og til voksne mennesker. Derfor kan man let komme til at falde over noget porno, som kan virke mærkeligt eller ligefrem voldsomt. Så er det bare med at finde krydset i hjørnet og lukke ned.

I forhold til det her med hår, er du helt normal. Det er forskelligt, hvornår drenge får hår på pikken. Men for de fleste sker det i 12-15 års alderen. At du har fået hår på som 13-årig er altså helt normalt.

Bedste hilser
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål