Sex med en dreng
brevkassespørgsmål af
Anyom
15 år
Hej Der ham her der kan lige mig og ville være i et forhold men jeg hved ikke rigtigt med forhold men ville rigtigt gerne være venner med ham og ha det hyggemigt og ha sex men han ville hele ha kærlighed færst gvad skal jeg sig til ham? Skal jeg bare droppe ham helt? Er ikke en følses person

Svar:
Hej med dig.
Du sidder med overvejelserne omkring, om du skal give et en chance med fyren her. Og om du kan få de rammer, du helst vil eller du skal droppe ham. Og det er helt forståeligt. Jeg har et par forslag til dig og måske bliver du selv inspireret til flere mulige forslag.
Der er ikke kun en måde at håndtere det. I kunne tage en snak om, hvor I hver især står. Hvor du kan fortælle dine tanker og han kan fortælle sine. På den måde kan I se, om det giver mening, at I skal give det et forsøg sammen og kan blive enige om rammerne. Når han har følelser for dig, kan det kræve nogle kompromisser for jer begge, hvis I skal give det en chance.
Du skriver at du ikke er en følelsesperson, og derfor kan du fx også droppe den her fyr og lede efter en anden fyr, som står mere det samme sted som dig - som heller ikke efter et dybt forhold. I det tilfælde er der nok færre ting at tale igennem eller kompromisser, der skal findes, men så kræver det at du for droppet den her fyr.
Så tyg lige på det en gang og gør, hvad du kan se dig selv bedst i.
De bedste hilsner fra Mai