Skal møde en ældre mand
brevkassespørgsmål af
Mig??
15 år
Hej
Det jeg vil spøgre om er,
Er det normalt at man er til ældre mænd ind dem på sigen egen alder.
Id over det så har jeg også skrevet med en ældre mand på boyfrind.dk og vi at alt at mødes, hvor vi laver noget seksuelt sammen.
Jeg har fådet pik i røven føre og dildo, så jeg er klar til når han skal kneppe mig i røven.
Vi havet af alt at mødes på Roskilde station, for ham borg nemlig tæt på Roskilde station, og så skulle vi være hjemme hos ham og lave noget seksuelt.
Jeg vil bare sige til min mor og far at jeg tager til Roskilde sammen med nogen af mine venner og vi vil nok være der i 4-5 timmer,
Og når vi skal lave de seksuelle ting skal det sagfølig være med regler, og kondom.
Men som.sagt er det normalt at en 15 året vil kneppe af en der er 50+.
Vh. Mig

Svar:
Kære dig,
Tak, for dit brev, jeg kan godt forstå, at der er nogle ting, du går og tænker på. Du skriver, at du har mødt en mand, som er noget ældre end dig, og at I har aftalt at mødes med planen at lave noget seksuelt sammen. Du spørger så, om det er normalt at være tiltrukket af en, der er en del ældre end én selv. Jeg kunne godt tænke mig, at dele mine tanker om både dit spørgsmål, men også nogle af de andre ting du skriver, med dig.
Seksualitet er en sjov størrelse, noget meget personligt og individuelt, som for mange udvikles og ændres gennem livet. Det er meget forskelligt fra person til person, hvad man kan lide, hvad man fantaserer om, og hvad man føler sig tiltrukket af. Nogle er tiltrukket af én ting, mens andre er tiltrukket af noget helt andet. Hvad der tiltrækker og tænder os er ikke nødvendigvis noget,  vi selv kan styre. Det eneste, vi kan styre er, om vi handler på det eller ej. Der er ikke noget forkert i vores indre seksualitet, men der kan være noget forkert ved at handle på nogle bestemte seksuelle impulser - dette er for eksempel tilfældet ved pædofili. At have sex med mindreårige (under 15) er ulovligt, og derfor giver det også fin mening, at det er noget, man tænker er forkert. Der er dog også en tendens til, at nogle seksualiteter kan møde meget fordom, og man kan sagtens føle, at andre synes, man er forkert, hvis man er tiltrukket af nogle bestemte ting fremfor andre. Det kan for eksempel være tiltrækningen til personer, der er meget ældre end én selv, som andre kan have svært ved at forstå, men det betyder ikke, at det er forkert. Der er altså intet forkert i de fantasier og tiltrækninger, du har.
Når det så er sagt, så er det vigtigt at huske, at fantasier og virkelighed ikke altid hænger sammen. Man kan have en dejlig og spændende fantasi om noget, men det kan sagtens være, man finder ud af, at det i virkeligheden slet ikke er rart. Det er ALTID okay at sige fra, hvis man ombestemmer sig, eller bare kan mærke, at det der sker føles forkert. Det er vigtigt, at man mærker og lytter til sine egne grænser, og kun går med til ting, man virkelig har lyst til. Man kan hurtigt komme til at gå med til nogle ting, man måske ikke helt selv har lyst til, fordi man kan mærke, at den anden virkelig gerne vil det. Det er så vigtigt, at man mærker sig selv, for sådan en oplevelse kan påvirke én meget og kan gøre ondt i rigtig lang tid efter. Derfor gør det mig også rigtig glad, at du skriver, at det selvfølgelig skal foregå med regler og kondom, for det lyder som om, du har tænkt meget over, hvordan du gerne vil have, det skal foregå. Det er vigtigt, du holder fast i det og husker på dig selv - også i fremtidige seksuelle sammenhænge.
Du skriver, at du bare vil sige til dine forældre, at du er sammen med dine venner, og jeg kan sagtens forstå, hvorfor du måske ikke lige føler, at du kan fortælle dem præcis, hvad du gerne vil. Dog synes jeg, at det er rigtig vigtigt, at der er nogen, der ved hvor du er, det kan for eksempel være en ven eller veninde. Når man møder nogen på nettet, bliver man nødt til at huske på, at man altså ikke ved, hvem det er, der sidder på den anden side, og selvom der oftest ingen problemer er, så skal man altså bare passe på sig selv. Det er altid bedst at være på den sikre side.
Jeg håber virkelig, at mit svar giver mening for dig. Husk, du altid må skrive igen eller besøge vores chat til en snak.
Sophie