Hvordan føles et blowjob??

brevkassespørgsmål

Hvordan føles et blowjob??

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 4 år 8 måneder siden

Hej Cyberhus. Jeg er en dreng på 15 år. jeg får snart et blowjob af min kæreste så jeg ville spørge om hvordan det føles for mig når pigen sutter min pik?

Svar:

Hej med dig,

Først og fremmest: hvor er det dejligt for dig, at du har en kæreste og at hun har lyst til at give dig et blowjob!

Dernæst: det er et virkelig godt spørgsmål du stiller. For hvordan føles det egentlig at få et blowjob? Jeg ville ønske jeg kunne fortælle dig, at det føles præcist sådan og sådan, men det kan jeg desværre ikke. For det er meget individuelt, hvordan det føles, og der er mange ting, der spiller ind på oplevelsen. Det handler dels om, hvordan din kæreste bruger sin mund, sin tunge og sine læber. Men det handler ligeså meget om, hvor god du er til at fortælle hende, hvad der føles dejligt. Jo mere du kan fortælle hende om, hvad du godt kan lide og hvad du ikke kan lide, des bedre bliver det.

Det tager tid at lære at give et godt blowjob, men det tager også tid at lære at blive god til at modtage et. Så tag det stille og roligt, øv jer på det, fortæl hinanden hvad I godt kan lide, og sørg for kun at gøre noget, som føles dejigt for jer begge to.

God fornøjelse!

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål