Pik
brevkassespørgsmål af
Hans
13 år
Min pik er 16cm når den er stiv og den byger opad jeg ville egentlig bare have en løsning helst hvor man ikke skal købe noget og ikke et svar som det er helt normalt kh hans

Svar:
Hey Hans
Det kan godt være ret frustrerende, hvis man føler at noget virker unormalt, og derfor er det rigtig godt at du spørger.
Nu siger du at du ikke ønsker et svar, hvor du får at vide at det er normalt, og så kunne mit svar jo sagtens stoppe her. For der er ret stor sandsynlighed for, at det du beskriver er fuldstændig normalt. Ca. Halvdelen af alle pikke bøjer i en eller andet retning, når den er stiv. For langt de fleste er det fuldstændig uproblematisk.
For nogle få, kan det være et problem i forhold til onani, og særligt sex, og så skal der gøres noget. For dem der har brug for hjælp, er der ikke tale om at pikke bøjer, men mere at den nærmest slår et knæk. Hvis det er tilfældet skal man have hjælp fra en læge.
Hvis den "bare" bøjer så er den altså ret normal. Måske ser den anderledes ud end andre pikke, du har set. Måske nogle du har set , hvis du har set porno, men det giver altså et ret uvirkeligt billede af hvad der er en normal pik, for som jeg nævnte så bøjer ca. halvdelen af verdens pikke opad, nedad, eller til en side.
Er du i tvivl om din pik bøjer "for meget" til at være normal, så synes jeg du skal tage en snak med din læge, så du kan blive helt afklaret på om du har et problem, der skal kigges nærmere på.
Mange hilsner Lasse