Forvirret dreng

brevkassespørgsmål

Forvirret dreng

brevkassespørgsmål af
Anders
20 år
Oprettet 3 år 8 måneder siden

Hej, er det normalt at min pik ca er 7 cm afslappet og 14 cm stiv når jeg er 17 år?

Svar:

Hej Anders

Din pik lyder til at være fuldstændig normal og lige som den skal være. Der kan være utrolig stor forskel på størrelsen af pikke, og de er stort set alle normale. Nogen drenge/mænd har en meget lang slap pik, der næsten ikke vokser, når den bliver stiv. Andre har en slap pik på 2-3 cm, som til gengæld vokser helt vildt og bliver lige så stor, som ham med den lange slappe pik. Den er hos de fleste færdigudvokset, når man er omkring 20 år.

Du kan derfor være helt rolig :)

Venlig hilsen

Agnete

Agnetes billede
Agnete har svaret på dette spørgsmål