Hvor er mit internet?

brevkassespørgsmål

Hvor er mit internet?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

heej!

jeg har en Sony Vaio, men den kan ikke

komme på internettet mere.

alle andre computere i huset kan, men min vil ikke finde internet?

hvad skal jeg gøre? :)

Svar:

Hej

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og du er ikke den eneste der har det problem, men her fra kan det nok blive lidt svært at hjælpe dig.

Men jeg vil da gerne komme med et løsningsforslag.

Du kan prøve at gå ind i Kontrolpanel -  derefter videre ind i Netværk og internet og derefter videre til Netværksforbindelser, her kan du se hvilke forbindelser din computer kan lave. Der inde burde der gerne være en forbindelsestype der hedder trådløs netforbindelse, se om den er aktiv, hvis ikke højre click og tryk på aktiver, hvis den er aktiv så prøv at deaktivere den og aktivere den igen.

Men det kan desævre også være et hardware, og der kan vi jo ikke hjælpe dig så meget. Så hvis problemet fortsætter ville jeg anbefale at snakke med den forhandler, du købte den ved om problemet.

Mange hilsner Bastian

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål