webcam
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyberhus. Jeg har lige fået windows 8 til min HP bærbar, og jeg kan ikke finde ud af at installere mit webcam? det er indbygget, og det virker også fint hvis jeg går ind i 'Kamera' og siger 'tillad' til at det må bruges, men lige så snart jeg går på skype eller omegle virker det aldrig? forstår det slet ikke, og har prøvet at f.eks. lukke alle andre programmer ned, eller have mit kamera åben men ligemeget hjalp det. er det fordi man skal have en eller anden 'driver'?? håber du kan hjælpe mig hurtigt :)
tusind tak

Svar:
Hej med dig
Øv - der er super irriterende, når den slags ikke fungerer.
Det kan være meget svært for mig at løse dit problem ud fra det, du har beskrevet, da det kan være et hav af ting, der kan være galt.
Du skriver at du har en HP med Win 8. HP har en problemløsningsside, der handler om webcam-problemer.
Her kan du prøve at gennemgå listen og se om noget af det hjælper. Den finder du HER.
Ellers kan det være Omegle, der skal have lov til at bruge dit webcam. Prøv eventuelt at højreklikke på webcamvinduet - vælg settings og giv Omegle lov til at bruge webcam og mikrofon.
Håber du får det til at virke :-)
mvh Jonas