Facebook

brevkassespørgsmål

Facebook

brevkassespørgsmål af
Alberte
20 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Hej brevkasse Jeg kan af en eller anden mærkelig grund ikke tagge folk på facebook som jeg kunne før? Hvorfor det?

Svar:

Hej Alberte.

Det kan jeg godt forstå, at du undrer dig over. Det lyder også mærkeligt, da det er ikke et generelt problem ved Facebook, så vidt vi ved i Cyberhus.

Du skriver ikke, om det er sket ved flere forskellige personer, eller om det kun er nogle enkelte? Men et bud på, hvorfor du ikke kan tagge kan være fordi, at den person, du prøver at tagge, har sat sine privatindstillinger sådan, at vedkommende skal godkende tags, før de bliver offentliggjort.

Måske kan det også skyldes en teknisk fejl. Så du kan prøve at slette appen på din mobil og geninstaller den igen. Jeg har tidligere oplevet, at Facebook kan være lidt langsom til at forstå, hvis man tagger nogen, hvis man skriver navnet midt i en sætning. Hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at se om den reagerer, hvis du skriver navnet som det første og ikke midt i en sætning.

Beklager at jeg ikke kunne give dig et mere præcis svar, men jeg håber, at du finder ud af det.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål