Facebook
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej Jonas Du var inde i 5a på malling skole idag jeg er en dreng der inde fra jeg ville bare lige spørger om hvordan man kan gøre sin profil på facebook hel privat alså så kun det ens venner der kan se det man ligger på
ellers ville jeg bare lige sige at det var fedt det du sage om idag og jeg kunne helt sikkert bruge det til noget

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål - og tak for de rosende ord. Det var hyggeligt at møde jer i Malling :-)
Du skal ændre dine indstillinger på "hængelåsen" oppe i højre hjørne. Her kan du vælge hvem der skal se dine opslag i fremtiden. Du skal vælge "venner" hvis det ikke allerede er valgt. Du kan også gå ind via linket her og ændre dine indstillinger så de er mere private. https://www.facebook.com/settings/?tab=privacy&privacy_source=privacy_lite
Hvis du går i din billedmappe, kan du slette gamle billeder. Du kan også vælge det enkelte billede og trykke på "rediger". Her kan du så se og ændre målgruppen for dit billede. Eksempelvis kan du sætte det til "kun mig". På den måde er det kun dig der kan se det. Det kan være en god ide, hvis du engang har uploadet billeder som du ikke længere synes alle skal se.
Håber du finder ud af det. Held og lykke med det :-)
Med venlig hilsen Jonas