Kløen i fissen

brevkassespørgsmål

Kløen i fissen

brevkassespørgsmål af
olivia
14 år
Oprettet 4 måneder 2 dage siden

Jeg har klippet nogen af mine hår af nede ved fissen med en saks og efter så klør det? Tror det er hårene der på en måde stikker efter jeg har klippet dem, men hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke har lyst til at barbere mig?

Svar:

Kære dig,

Tak for dit spørgsmål. Det er jo nogle ret kraftige hår man har nede i det område, så det kan godt passe de bliver stive og stikker når man klipper dem korte. Det kan måske hjælpe hvis du smør huden dernede med en fed creme, gerne en parfumefri, så du ikke risikerer det følsomme området bliver irriteret. Alternativet kan være bare at lade hårene være som de er og køre det helt naturlige look :) Alternativt er der sådan noget som voks, som hiver hårene helt ud med rod, så der ikke er de små, stive stubbe tilbage. Man kan være nødt til at prøve sig lidt frem. Prøv i første omgang at smør huden dernede  med en fed creme et par gange om dagen :)

Håber du kan bruge mit svar til noget.
Mvh. Eva, læge

EvaRs billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål