Kan slushy cup bruges
brevkassespørgsmål af
Tobias
16 år
Så på tik tok har jeg sedt sådan nogle slushy cups er der nogen drenge der ved om de er et godt legetøj hvis ikke man vil betale 500 kr for en flesh light.

Svar:
Hej Tobias
Jo, en slushy cup kan da sikkert godt bruges lidt ligesom en flesh light. Jeg kan læse mig frem til, at nogle slushy cups er lavet af BPA-fri blød silikone, og at man kan få dem med giftfrit kølemiddel - så det burde være OK at bruge sådan en selv på den sarte hud på kønsdelene. Husk evt. at bruge glidecreme, så din hud ikke gnider for hårdt mod plastikken. Du kan prøve dig frem, og ellers kan du også læse her, hvordan man kan lave en hjemmelavet form for fleshlight.
De bedste hilsner
Marie