Tis

brevkassespørgsmål

Tis

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 1 år 1 måned siden

Hej, jeg er har på det seneste opdaget at mit tis har en lys grøn farve. Jeg er for nogle dage siden begyndt at tage B vitamin (også D vitamin) det kan måske være grunden, men jeg ved det ikke. Er det noget der er bekymrende eller normalt? Hvad skal jeg gøre ved det?

Svar:

Hej, og tak for dit gode spørgsmål.

Når man indtager B-vitamin som supplement, er det med til at farve din tis mørkegult, eller en lys grøn farve. Der er ikke noget du skal være bekymret for, så længe det ikke gør ondt, lugter grimt eller "brænder" når du tisser :-)
Det bedste man kan gøre er, at drikke rigeligt væske og ellers skal du ikke være bekymret.

Mvh
Khaled, læge

Khaleds billede
Khaled fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål