Kæmpe pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Jeg er en dreng der er ret godt udrustet min pik er 18 cm i slap og 23 cm i stiv den er 22 cm i omkreds så den er rigtig tyk Min pik er langt større og langt bredere end de andres på min skole så mit spg er er den for lang?

Svar:
Hej du
Tak for dit spørgsmål
Du spørger om din pik er for lang. Som sådan er der ikke noget der hedder pikken er for kort eller for lang. Det er meget individuelt hvor lang eller kort, og hvor tyk eller tynd pikken bliver, hos den enkelte fyr.
Nogle oplever at de bliver tidligt udviklede, og andre oplever at pikken først rigtig begynder at vokse mellem 13-15 års alderen. Normalt er pikken fuldt færdigudviklet ved 20 års alderen, men mange oplever at den er færdig med at vokse tidligere.
Derfor kan det være rigtig godt, at man ikke sammenligner med andre, da det aldrig kan ændre på den måde din krop ser ud på.
Det lyder til at din pik er vokset ret hurtigt.
En gennemsnitlig pik er mellem 10-20 cm i stiv tilstand.
Så ud fra gennemsnittet, er den en smule over gennemsnittet.
Jeg håber det hjalp dig lidt.