Jeg vil gerne kneppe et dyr
brevkassespørgsmål af
Jens
14 år
Hej jeg er en dreng på 14 år, og min lyst til at kneppe en huns er blevet større. jeg har set meget dyre porno på det sidste. er det normalt og hva skal jeg gøre?

Svar:
Hej Jens
Det er rigtig godt du skriver og spørger. Det er meget forskelligt, hvad man synes er frækt, og hvilke fantasier man tænder på.
Fantasier om sex med dyr er du helt sikkert ikke alene om at have. Hvad der er normalt er sådan et mærkeligt udtryk. Har flertallet fantasier om sex med dyr...nej, de har de ikke. Men du er som sagt slet ikke alene.
Loven i Danmark er ret enkel og klar. Det er ulovligt at have sex med dyr, og derfor tænker jeg ikke rigtig der er nogle muligheder for at leve fantasien ud i virkeligheden. Men sådan er det med mange sexfantasier. Mange af dem er bare bedst som fantasier.
Måske er det frækt at tænke på sex med dyr, og forestille sig hvordan det vil være, og det er helt i orden at have sådan. Men nogle fantasier kan gøre skade på andre, hvis man fører dem ud i livet, og sådan er det også med dyresex. Et dyr kan ikke sige til eller fra, og derfor har man også besluttet at det er ulovligt at have sex med dyr.
Det er helt almindeligt at være nysgerrig, og prøve forskellige fantasier af i forhold til porno. Nogle holdere ved og andre forsvinder ligesom igen. Måske vil den her fantasi ikke fylde ret meget om nogle få måneder? Måske vil det altid være noget, som du synes er frækt. Lige meget hvad, så er det altså noget der må forblive en fantasi, og ikke noget du kan leve yd i virkeligheden.
Mange hilsner Tanja