Jeg er Fuclkt

brevkassespørgsmål

Jeg er Fuclkt

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg er en dreng som har købt en minecraft server og nu har google deaktiveret min konto og jeg betaler stadig hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej anonym

Tak for dit spørgsmål

Når jeg læser dit spørgsmål, kan jeg godt blive lidt i tvivl om, hvad du mener med at Google har deaktiveret din konto (og hvorfor); men umiddelbart ville jeg som det første blokere betalingen i netbank. Det kan dine forældre eventuelt hjælpe dig med. Herefter synes jeg du skal kontakte dem, der hoster Minecraft-serveren og forklare at din mailkonto er blevet deaktiveret og at du gerne vil redigere dine kontaktoplysninger. Hvis det lykkes dig at få opdateret din kontaktinfo, så kan du gå i netbank og aktivere automatisk betaling igen. Hvis du er blevet lukket ude af Google på et forkert grundlag kan du evt forsøge at genskabe kontoen via dette link: https://accounts.google.com/signin/recovery

Håber det lykkes

Venlig hilsen Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål