Hvorfor kan jeg ikke sperme

brevkassespørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke sperme

brevkassespørgsmål af
Lasse
12 år

Er det normalt for 12 årie børn at de ikke kan lave sperm hved at gnide på pikken og er det dårligt at man gerne vil sperme?

Svar:

Hej Lasse

Det er helt normalt at man får lyst til at gnide på pikken, eller onanere, når man bliver 12-13 år. Det er også helt normalt at der kan gå noget tid før man kan sperme.

Det handler ganske enkelt om at din krop endnu ikke er så langt i sin udvikling. Det skal nok komme i takt med at du kommer i puberteten og din krop udvikler dig mere og mere.

Så hav tålmodighed, så skal det nok komme.

Mange hilsner

Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål