Hvorfor kan jeg ikke mærke når man får et blowjob

brevkassespørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke mærke når man får et blowjob

brevkassespørgsmål af
Mads
17 år
Oprettet 1 år 2 uger siden

Jeg har været sammen med en pige for ikke ret lang tid siden og der fik jeg et blowjob men jeg kunne ikke mærke det ret meget hvad gør man. Ved det

Svar:

Kære Mads

Tak for dit spørgsmål, og godt du rækker ud hvis du har brug for hjælp til en kedelig situation.

Du skriver kort og godt, at du ikke kan komme når du får et blowjob. Det er ikke ualmindeligt at nogle mænd ikke mærker meget, når de får et blowjob. Det kan skyldes en række faktorer, herunder nervesystemets følsomhed, graden af ophidselse eller andre fysiske faktorer.

Hvis du gerne vil have mere fornøjelse ud af et blowjob, kan du forsøge at snakke med pigen om, hvad der føles godt for dig, og hvad der ikke gør det. I kan også prøve at eksperimentere med forskellige teknikker eller stillinger for at finde ud af, hvad der fungerer bedst for dig og hvad der tænder dig mest.

Det er også vigtigt at huske på, at sex kan involvere en del try and error og er en lang læringsprocess, og det kan tage tid at opdage, hvad der føles godt for dig og din partner. Så fortsæt med at snakke sammen med pigen og prøv nye ting sammen, og husk at nyd den intimitet, som du deler med din partner.

Det er normalt at have forskellige seksuelle oplevelser og reaktioner på forskellige former for seksuel stimulering. Noglegange kan en given form for seksuel stimulering føles mere behagelig end en anden, og det kan variere fra person til person og fra situation til situation.

Det er også vigtigt at huske på, at seksuel stimulering ikke altid er det vigtigste ved seksuelle oplevelser. Intimitet, forspil, kropslig kontakt og følelser kan også spille en vigtig rolle i seksuelle oplevelser og kan være lige så vigtige for at opbygge intimitet og tilfredshed i et forhold. Nogen gange er det bedst og finde den længste omvej for at finde ud af hvordan man bedst kan opfylde sin og sin partners behov bedst.

Håber mit svar kan hjælpe dig lidt, og al held og lykke til dig.

Venlig hilsen Kylie

cyberhuskyles billede
Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål