Har lyst til trekant med min mor og lære
brevkassespørgsmål af
Fredrik
16 år
Hej cyberhus jeg har virkelig lyst til at have en trekant med min mor og min dansk lære min mor er en kvinde som er 35 og min dansk lære er også en kvinde som er 47 jeg prøver tit og liste mig ind til min mor om natten og røre ved hende det har lykkedes mig 1 gang og få suttet hendes brystvorter uden hun vågnet og jeg har virkelig lyst til og kneppe hende i skolen når vi har dansk får jeg altid stiv PIK fordi min dansk lære er så sexet og jeg fantasere tit om ar mig hende og min mor har sex sammen og når vi plejer at give hende et ferie kram røre jeg hende altid på røven og hun smiler bare og siger uh så ville det være okay og spørge om de vil har sex??

Svar:
Hej Fredrik
Seksuelle fantasier om ældre og mere erfarne kvinder er faktisk ret almindelige. Fantasier om familiemedlemmer er også ret almindelige, så du er bestemt ikke alene.
Og så springer jeg direkte til dit spørgsmål. Lige så almindelig som din fantasi er, lige så klart og tydeligt er mit svar:
NEJ, det vil ikke være i orden at spørge om din mor og din lærer vil have sex. Først og fremmest fordi det vil være ulovligt for både din mor og din lærer. Ingen af dem må have sex med dig, da det vil betragtes som et seksuelt overgreb, og de vil kunne straffes med fængsel.
Din fantasi er fuldstændig i orden at have. Det smukke med en fantasi er at den er oppe i hovedet, og ikke rigtig går ud over andre. Så længe den er en fantasi, er alt tilladt.
Men ude i virkeligheden, skal man ikke kun tænke på sin egen lyst. Der har man også ansvar for at passe på andre. Og da det som sagt er ulovligt, så må din fantasi nu engang forblive en fantasi.
Det vil altid være ulovligt for dig og din mor at have sex. Lige meget hvor gammel du er.
Men der er sådan set ikke noget ulovligt i at du har sex med en ældre kvinde. Så længe du ikke er fyldt 18 år, må det ikke være en kvinde der er din lærer, træner eller noget i den stil. Loven siger nemlig at en voksen gerne må have sex med en ung der er fyldt 15 år, hvis begge har lyst. MEN at den unge skal være fyldt 18 år, hvis man har et særligt forhold til den unge, som eksempelvis lærer eller træner. Så hvis du vil leve fantasien ud, må du på udkig efter en anden moden kvinde, eller vente til du er fyldt 18.
Nu spørger du ikke om det, men jeg blvier nødt til også lige at kommentere på det her med at du har slikket på din mors brystvorde, mens hun sov.
Det er altså ikke i orden. Det er aldrig i orden at udsætte andre for noget seksuelt, mens de sover og ikke har mulighed for selv at være med til at bestemme om det er noget de har lyst til at deltage i. Det er faktisk noget man i lovens forstand ville betragte som et seksuelt overgreb. Altså ulovligt, og det er ikke okay.
Igen. Din fantasi og din lyst til at prøve en masse er helt naturlig. Men du bliver nødt til at holde igen, og ikke udleve den, og ikke inddrage andre i din fantasi, på den her ufrivillige måde. Det er ikke i orden.
Hvis du har flere spørgsmål om det her, så er du meget velkommen til at kigge forbi vores chat og snakke, helt anonymt, med én af vores rådgivere.
Mange hilsner
Lasse