Give finger i 2'eren?
brevkassespørgsmål af
Alexander
15 år
Jeg var sammen med en supersød pige som jeg så gav finger. På et tidspunkt spurgte jeg om jeg måtte prøve at give hende finger i numsen og det sagde hun så ja til. Jeg spurgte godt nok mest for min egen skyld fordi jeg var nysgerrig og troede ikke det var noget hun fik vildt meget ud af men hun stønnede og hjalp så sig selv i det "rigtige" hul og det endte med hun kom. Jeg er lidt overrasket over at det var så godt for hende for anus hører vel ikke med til kønsdelene eller hvad? Kan I gøre mig lidt klogere (undskyld hvis det er et dumt spørgsmål)

Svar:
Kære du
Spændende spørgsmål du kommer med! Tak for det.
Først vil jeg starte med at sige, at det på ingen måde er et dumt spørgsmål. Jeg synes det er mega fedt at du spørger og ønsker at blive klogere på det.
Det er faktisk ikke helt unormalt at en pige kan komme af at hun bliver stimuleret i anus. Slet ikke samtidig med at hun selv rører ved sig selv også. Ved mænd især, kan det give nogle ret store orgasmer, når de får stimuleret g punktet.
Det samme kan ske ved kvinder. At der kan berøres nogle særlige punkter, som kan lede til en orgasme.
Det kan komme bag på rigtig mange. Men særligt når en pige er godt tændt, kan det give udslag i orgasme. Det vigtigste er at man er lidt forsigtig med anus, når man kommer noget derop. Det kan være rigtig smertefuldt, hvis man ikke sørger for smørrelse og opvarmning. Ringmusklen skal lige have tid til at udvide sig, og gøres det ikke langsomt, kan deet være meget smertefulgt.
Anus har ikke en naturlig stopklods, ligesom skeden har, derfor skal man også være forsigtig med at bruge legetøj, der ikke er egnet til anus. Da det kan forsvinde op i tarmen.
Hvis du har lyst til at læse mere om det, kan du med fordel kigge på www.sexlinien.dk hvor der er svar på rigtig mange gode spørgsmål.
Og husk, der er ikke noget forkert i at spørge til ting man undrer sig over!
Faktisk kører der lige pt også nogle gruppechats på gruppechat.dk omkring sex og sundhed.