Min venindes bryster
brevkassespørgsmål af
M
14 år
Mig og min veninde er lige gamle men hun er supermeget udviklet og jeg er ikke. Det er lidt mærkeligt og også lidt underligt og være sammen engang imellem fordi vi ser så forskellige ud. Min veninde har allerede meget store bryster og hun er selvfølgelig meget stolt af dem. Hun kan også godt li og flashe dem lidt når vi er sammen og det forstår jeg jo sådan set godt. Da vi så skulle sove sammen gjorde hun det igen og vi snakkede om dem. Det endte så med at jeg lagde mig ind til hende og lå og suttede på dem, altså brystvorterne, bare lisså stille. I lang tid og så skiftede jeg til det andet. Det var self vildt godt for hende men faktisk også for mig for det var lissom trygt og så var jeg på enmåde også en del af dem. Ved jo godt det var smaddersexuelt men ved ikke rigtig om det gør noget? Skal jeg være flov over det? Tror det var godt for os som veninder men det kan da godt være det var lidt pinligt?

Svar:
Hej M
Jeg kan godt forstå du kan være lidt i tvivl om hvordan du skal tænke og føle om den her oplevelse.
Først vil jeg sige at det helt afgørende er at dig og din veninde har været enige, om at det der skete var okay, og det synes jeg det lyder til. At I begge var med på at det udviklede sig fra en snak om hendes bryster, til noget seksuelt. Det er jo helt naturligt at være nysgerrige på hinandens kroppe, og både for venner og veninder kan det udvikle sig til noget seksuelt. Det lyder til at I var helt enige om det der skete, og at det var en dejlig oplevelse for jer begge. Så langt så godt.
Alligevel kan man sagtens blive i tvivl bagefter. Hvad betyder det mon for relationen, og hvad tænker din veninde. Du spørger om du skal være flov. Det synes jeg bestemt ikke der er grund til, for du har ikke gjort noget der er forkert. Du har haft en meget intim oplevelse med din veninde, men igen handler det om at I havde en oplevelse sammen, som var dejlig og rar for jer begge.
Hvis du er i tvivl om hvorvidt det har haft en betydning for jeres relation, om det er noget der skal ske igen, eller hvad din veninde tænker om det, kan du overveje at tage en snak med din veninde. Måske fortælle hende hvordan du oplevede det, og hvad du efterfølgende har tænkt, og så se hvad hun siger til det. Måske har hun også fået og tænkt på om det var flovt, at det skete, så jeg tænker I måske kan hjælpe hinanden ved at tage en åben snak om det.
De bedste hilsner Pedro