Første kys
brevkassespørgsmål af
Jens
12 år
Hej brevkasse.
Jeg skriver ind fordi at jeg er i tvivl om at jeg kan finde ud af at kysse. Jeg har aldrig prøvet det før, men jeg vil gerne være forberedt på hvordan man gør til når det sker. Er det noget man bare kan når det sker, eller kræver det øvelse?

Svar:
Hey Jens
Det er altid godt at være forberedt, men nogle ting er også bare noget man er nødt til at lære hen af vejen. For lige som alt mulig andet så kræver et godt kys lidt øvelse. Og den bedste måde at øve sig på er ved at kysse. Så jeg er sikker på at du vil opleve at du lige så stille bliver bedre til at kysse hen af vejen, jo flere gange du prøver det. Heldigvis så er den første du kysser med sikkert også ret ny, så I er helt sammen om at være nybegyndere.
Der findes masser af gode råd til hvordan man kan gøre et kys til en dejlig oplevelse. Måske kan du finde et godt råd eller to her
Mange hilsner
Lasse