Født med en pik ......... som pige
brevkassespørgsmål af
anonym
14 år
hej brevkassen, jeg er en pige på 14 år og jeg tror jeg har en pik. den begyndte at vokse da jeg var yngre og mine forældre troede bare at det var en skønheds bums min nu er den så stor at det ligner en pik men den sidder lidt over det normale sted. jeg har brug for at høre om det er normalt.

Svar:
Hej Anonyme
Jeg kan da godt forstå at du undrer dig ret meget, over hvad det er der vokser og ligner en pik.
I sjældne tilfælde kan man faktisk godt fødes med både mandlige og kvindelige kønsorganer, så jeg kan ikke sige at det vil være umuligt. Det er dog yderst sjældent, så jeg tænker der lige så vel kan være andre årsager, som er mere sandsynlige.
Og her er det at et besøg til lægen bliver aktuelt. Jeg tænker det er ret vigtigt at du får tjekket det her hos din læge, så du kan blive helt afklaret på hvad det her er. Jeg vil ikke kunne komme med et bud på hvad det kunne være. Det kræver at en læge lige kigger på det, så se at få en tid, så du kan få et helt præcist svar.
De bedste hilsner Pedro