Sammen om dildo
brevkassespørgsmål af
Bertram
15 år
Hej cyperhus Jeg har været sammen med min kæreste i 1,5 år nu. På det sidste har vi snakket om sjove ting at prøve under sex. Så derfor har hun forslået at vi kunne skiftes til at bruge hendes dildo. Har altid gerne ville prøve det, så jeg sagde ja. Hendes dildo er rigtig stor. Ca 14-15cm. Men synes det er rart. Mit spørgsmål er så om det er okay st skiftes til at bruge den under sex. Om det er sikkert. Hilsen Bertram.

Svar:
Hey Bertram
Hvor er det skønt at du har en dejlig kæreste, og at I taler så åbent om sex. Nu har I så overvejelser om at være fælles om en dildo, og så er det godt du lige spørger, inden I kaster jer ud i det.
Jeg tænker godt I kan benytte den samme dildo, men I bør være meget opmærksomme på at I ikke kommer til at overføre bakterier til hinanden. Særligt hvis du først har dildoen oppe i din endetarm, kan det være ret problematisk hvis den kommer direkte op i din kærestes skede, da bakterier, som skaber ubalance i hendes skede, kan overføres til hendes.
Så min anbefaling vil være at I ALTID bruger et kondom, og skifter kondomet ud, når I skifter fra den ene til den anden.
Mange hilsner Lasse