Størrelse

brevkassespørgsmål

Størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 10 måneder 1 uge siden

Hej, er det normalt at ens pik er 19 cm når man er 13 år gammel min pik er væsentligt større en mange andres på min årgang. Så er det normalt?

Svar:

Hey Anonym

Pikke kommer i mange forskellige størrelser, og man plejer at sige at en længde mellem 10-18 cm er den mest almindelige størrelse.

Under 10 cm vil mange kalde en lille pik, og over 18 cm vil de fleste kalde en stor pik. Så din pik er stor, og lige nu hvor du er 13, og flere fra din årgang, måske kun lige er kommet i puberteten så vil din pik nok virke meget stor. I takt med at de andre også kommer i puberteten, vil deres pikke også blive større, og så udligner det sig lidt mere, men som jeg tidligere skrev, så er 19 cm en stor pik.

Det kan så sagtens være at din pik allerede nu er vokset til sin endelige størrelse, så jeg tænker ikke du behøver være nervøs for at du ender med en unaturlig enorm pik.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål