Forhudsnævring operation?
brevkassespørgsmål af
Tobias
16 år
Hej Cyberhus
Jeg er en 16årig dreng som er igang med forhudsnævring creme og vil gerne spørge om hvis cremen ikke virker efter 4 uger og jeg skal opereres skal mine forældre så vide
jeg vil nemlig helst gerne holde det privat da jeg synes det ikke har noget med dem og gøre.
Tak på forhånd

Svar:
Hej Tobias
Jeg kan godt forstå du ønsker at holde det privat, da det selvfølgelig er et lidt privat område det handler om.
Som udgangspunkt skal lægen fortælle dine forældre om en operation, fordi du er under 18 år.
Nu kan det jo være at behandllingen med creme virker, så det slet ikke bliver aktuelt.
Men hvis det gør, så husk at det her er en operation ligesom alle andre, selv om det handler om et mere privat område. Og selv om det kan virke meget akavet, så er jeg sikker på dine forældre kan være en god støtte, hvis du skal opereres.
Gode hilsner Karsten