Er min penis for tør
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Er det normalt at min pik skal være våd inden jeg kan onanere fordi hvis den ikke er våd så gør det rigtig ondt ik fordi jeg ikke kan trække den tilbage over penis hoved men fordi den klistre sig fast til det. Hvad kan jeg gøre?

Svar:
Hej du
Det er godt du skriver, når du oplever at de gør ondt, for det skal det selvfølgelig ikke.
Som jeg forstår dig, så kan du godt onanere uden smerte, når din pik er våd. Men det kunne godt lyde som om din forhud måske er en smule stram, hvilket godt kan være grunden til at det gør ondt, hvis din pik er tør.
Har det altid været på den her måde? Har det været bedre eller værre måske?
Hvis din forhud er lidt stram kan det godt være det går væk af sig selv, hvis du bliver ved med at onanere, som du gør. Du kan også træne ekstra ved bare at trække forhuden tilbage, uden at onanere.
Men hvis du oplever at det ikke bliver bedre, og at det bliver ved med at gøre ondt eller stramme, så synes jeg du skal tage en snak med din læge, for så har du måske brug for lidt hjælp til at få pikken til at fungere optimalt.
Mange hilsner Pedro