Onani
brevkassespørgsmål af
Christian
15 år
Hej brevkasse jeg er 14 år gammel jeg onanere dagligt og mine venner siger det ikke er godt og ødelægger mig og andre siger det er okay og keg er i tvivl kan i hjælpe mig?

Svar:
Hej Christian,
Der er intet i vejen med at onanere dagligt. Det handler om hvad du har det godt med og hvad du har lyst til, og hvis det er at onanere hver dag, så er det helt fint. Onani skal føles rart og dejligt, og så længe du ikke gør noget, der føles ubehageligt eller gør ondt, så kan du roligt fortsætte.
Jeg forstår ikke helt hvad dine venner mener med, at det ødelægger dig at onanere dagligt. Hvis man onanerer mange gange om dagen hver dag kan der opstå problemer i form af, at huden kan blive irriteret og man nærmest kan blive helt hudløs. Men der er ikke som sådan noget farligt i det, og andet end hudirritationen er det ikke noget, der i den forstand kan gøre noget skade på dig. Så længe det føles godt for dig kan du roligt give den fuld gas.
God fornøjelse!
- Siv