forhudsforsnævring

brevkassespørgsmål

forhudsforsnævring

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 måneder 2 uger siden

Hej Jeg ved ikke om jeg har forhudsforsnævring fordi jeg kan ikke få min forhud tilbage men det gør ikke ondt når jeg prøver og jeg kan også onanere uden det gøre ondt eller noget

Svar:

Kære dreng 13 år.

Tak for dit spørgsmål til brevkassen. Ved forhudsforsnævring vil problemet ofte være, at man kan have svært ved at tisse eller at man får smerter når man får erektion og forhuden dermed typisk trækkes tilbage over glans penis (pikhovedet).

Hvis man oplever disse udfordringer vil jeg anbefale, at man opsøger sin læge så denne kan vurdere sværhedsgraden og om der evt skal iværksættes noget behandling.

Hvis ikke du oplever smerter eller andre udfordringer synes jeg bare du skal se det an, og hvis der så tilkommerproblemer så kontakt din læge. Men umiddelbart lyder det mest udfra din beskrivelse, som om du ikke har forhudforsnævring. Håber du fik svar på dit spørgsmål,

Mvh læge Julie B

JulieBs billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål