Forhud og pik streng

brevkassespørgsmål

Forhud og pik streng

brevkassespørgsmål af
14 årig
14 år
Oprettet 3 år 2 måneder siden

Hej

når jeg trækker min forhud ned er det at min pik streng trækker ned i pik hovedet. Jeg tror den er for kort. Er der noget jeg kan gøre ved det?

det er også sådan at når min penig er erigeret er der noget i forhuden som føles som en slags tråd og når den er erigeret og min forhud er trukket op er der sådan en ekstra lille bule der stikker ud lige under pikhovedet. kunne i vide hvad det er?

mvh 14 årig

Svar:

Hej 14-årig

Det er rigtig godt, at du er opmærksom på din krop. Det kunne godt lyde som om at din forhud ikke helt kan følge med din krops udvikling.

Jeg kan ikke sige dig, om det er forhudsforsnævring, uden at undersøge din penis, og jeg tænker det er præcis det du er nødt til at få gjort.

Du skal ringe til din læge og forklare det samme som du har gjort her i brevkassen, og aftale tid til en undersøgelse. Efter en undersøgelse kan din læge ret enkelt sige, om der skal gøres noget, eller om dine udfordringer kan rette sig af sig selv.

Jeg ved godt det ikke er super fedt, at skulle snakke med lægen om sådan nogle ting, men det er præcis sådan den slags din læge er uddannet til, og  er vant til at tale om.

Så se at få kontaktet din læge, så du kan få afklaret, om du skal have hjælp.

Mange hilsner Julie

Rebeckas billede
Rebecka har svaret på dette spørgsmål