Forelskelse

brevkassespørgsmål

Forelskelse

brevkassespørgsmål af
E.H
18 år

Hej

Et det Ok at slå op med en over en beskede. Vi var sammen i 2 1/2 måneder . I den periode har vi sagt begge to, at vi elskede hinanden .

Svar:

Hej!

Tak for dit spørgsmål. Jeg vil sige, at det afhænger af, hvordan jeres forhold ellers har været, og hvilke muligheder I har for at mødes. Hvis I for eksempel ikke har mødtes mere end et par gange på de 2 1/2 måneder, men i stedet mest har haft mest kontakt over beskeder, synes jeg godt, du kan slå op over en besked. Men hvis I har mødtes flere gange, synes jeg det ville være bedre, hvis du gjorde det forbi i virkeligheden.

Jeg synes helt personligt, at det er bedst at mødes, når I har været sammen i 2 1/2 måneder og har sagt, at I elsker hinanden. Det synes jeg, fordi så har I mullighed for at snakke om det, så I begge kan gå derfra med afklaring. Hvis det sker over besked, kan det være, at din kæreste sidder med en masse uafklarede spørgsmål. Så jeg tænker, at du for din kærestes skyld skal gøre det på en måde, hvor der er mulighed for at stille spørgsmål. Og jeg tænker den bedste måde at gøre det på, er ansigt til ansigt.

Jeg håber mit svar gav mening for dig. Og så håber jeg, at I får det afsluttet på en god måde.

De bedste hilsner fra

Karoline

KarolineSs billede
Karoline fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål