Er min pik nomal

brevkassespørgsmål

Er min pik nomal

brevkassespørgsmål af
Mark
13 år
Oprettet 1 år 9 måneder siden

Er min pik nomal?? Min pik er 20cm lang og 6,0 bred Og og 15,3 i omkreds er det normalt?

Svar:

Hej Mark

En gennemsnitlig pik er 13,12 centimeter lang og 11,66 centimeter i omkreds i stiv tilstand. Men pikke kan variere meget i længde, størrelse og form, og det er derfor ikke unormalt at have en mindre eller større pik end gennemsnittet. Du kan derfor være rolig: Din pik er helt normal! Du kan læse mere om pikstørrelser her.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål