Er jeg okay?
brevkassespørgsmål af
hende der ikke var okay:)
13 år
Hej!, tak fordi du læser mit bre:)
Men jeg er en 13 årige pige som har mange problemer, fx min far som slår mig,  jeg blivet mobbet, har ingen venner:/.
Alt det her skete ca. for et år siden, og siden da begyndte jeg og få det skidt med mig selv.. og der var jo kun en udvej, at begynde at skære i mig selv, min arme begynder virkelig at gå ondt, fordi jeg har gjort det så meget, men nu er jeg også begyndte på mine ben... nogle der kan hjælpe..?

Svar:
Hej.
Tusind tak for dit spørgsmål!
Jeg er glad for, at du vælger at skrive herind, fordi det lyder til, at du har det rigtig svært lige nu!
Det er ikke i orden, at din far slår dig eller at du bliver mobbet. Jeg kan godt forstå, at det gør dig ked af det.
Du skriver, at du er begyndt at skære i dig selv, så derfor tænker jeg, at du kunne have behov for at snakke med nogle om alle de svære ting, som du oplever lige nu.
Vi fra Cyberhus vil rigtig gerne hjælpe dig og du er altid velkommen til at skrive i chatten i vores åbningstider, som er hver tirsdag, onsdag og torsdag! På denne måde kan vi hjælpe dig med alle de ting, som du har skrevet i dit brev. Det kan nemlig være rart at sætte ord på sine følelser!
Jeg vil foreslå, at du vælger at tale med nogle om alle disse ting, da det er svært at gå rundt med alene. Du kan eventuelt snakke med en lærer eller skrive til en af os i chatten, så kan vi hjælpe dig!
Mange hilsner herfra
Mathilde fra Cyberhus