Er det bare mig

brevkassespørgsmål

Er det bare mig

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 10 måneder 2 uger siden

Hej Cyberhus jeg undre mig over om det er normalt at min pik har en form som en regnbue når den er stiv alså at den ikke peger opad. Jeg har sagt det til nogen af mine venner og de syntes alle det var vildt mærkeligt og grinte af det. Jeg ligger og tænker på det om aften når jeg skal sove og ved ikke hvad jeg skal gøre eller sige til mine venner. Jeg er lidt ligeglad med vad mine venner sige det er mere det at jeg gerne ville have en normal pik

Svar:

Kære 13 årige dreng

Tak for dit spørgsmål.
Fedt at du taler med dine venner omkring din krop, men mega ufedt at du oplever at de griner af dig. Det er på ingen måde ok. Så det er virkelig fedt, at du vælger at skrive herind, for at få lidt mere svar på din undren.

Drenges pikke er bare meget forskellige. Nogle står lige ud i luften, nogle stritter lidt op, og nogle buer som din gør. Ingen af delene er egentlig unormalt som sådan, men det at den buer kan give gener senere i livet, når du begynder at have sex.
Ydermere er du i en alder, hvor du oplever at pikken vokser, og det kan den gøre mange år frem endnu. Derfor kan den nå at ændre sig meget hen over de næste år.

Hvordan mon du har det med din far? Det kan nogle gange være meget rart at tale med en mand omkring nogle af de ting man oplever som ung knægt. Måske har han nogle råd?
Det kan også være en mulighed at tage til egen læge, hvis du er meget usikker på om din pik er som den skal være. Din læge har mulighed for at undersøge dig og se om det er indenfor normalen, eller om der kan / bør gøres noget.

Jeg håber det hjælper dig lidt på vej.

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål