Drømme om en dreng man har haft nogrt med
brevkassespørgsmål af
Ville helst ik sige
15 år
Hej jeg drømte at en dreng jeg har haft noget med kom hjem til mig og sagde undskyld han kyssede mig og sagde han var dum og han villle have mig tilbage og alt muligt lort han har altså haft sex med en anden i virkeligheden imens vi var sammen vi var ikke kærester men vi skrev sammen og sådan vi skulle mødes og han sagde han havde følelser for mig vi har skrevet dammen i 3 måneder )eg forstår intet fordi hvis han ville have mig tilbage ville jeg godt nok ikke have ham det svin!

Svar:
Kære du
Det lyder til at være en forvirrende drøm du har haft. Hvad mon drømmen ville fortælle dig?
Har du nogen ide om det?
Jeg bliver glad for at læse, at du faktisk passer på dig selv, og ikke har lyst til at få ham tilbage, med de ting han har gjort. Det er svært at holde fast i sig selv på den måde, særligt når der er følelser på spil, som der er her.
Jeg er lidt i tvivl om, hvilket svar du ønsker eller kunne have brug for, når du fortæller det er en drøm du har haft, om en dreng du har haft noget med tidligere.
Derudover behøver drømme ikke have nogen bestemt betydning. Det er helt normalt at kunne drømme om forskellige personer i vores liv, uden det direkte har nogen betydning. Drømme kan føles enormt virkelige, til tider skræmmende, andre gange rare. Men de behøver ikke have noget at gøre med den virkelighed vi lever i, i hverdagen. Af samme årsag kan drømme nogle gange være enormt forvirrende, fordi vi kan have en klar følelse af at de prøver på at fortælle os noget, uden det måske er tilfældet.
Derfor vil jeg opfordre dig til at skrive igen, hvis du har brug for det. Samtidig håber jeg også, at du kan holde fast i dig selv, og passe på dig selv, hvis han skulle komme tilbage og sige undskyld, og prøve på at få dig tilbage.
Venlig hilsen fra Rose