Forbudte fantasier
brevkassespørgsmål af
Marie
21 år
Hej Cyberhus Jeg er kvinde på 21 år, som har fået nogle mærkelige fantasier over det sidste års tid. Det er måske ikke det nemmeste at få startet, da jeg føler mig flov og ved at det er et tabu at snakke om og som jeg er meget bange for at snakke om i den virkelige verden, da de betegnes som forbudte. Min kæreste og jeg har flere gange passet min venindes hanhund (Boxer) og jeg så engang den stive pik. Billedet af dens pik har siden brændt sig fast i mig. Det skal siges, at jeg har dog aldrig haft sex med dyr! Men jeg indrømmer at lysten til at prøve det er i mine tanker og har tit brugt internettets pornosites for dyrsex til at få mig i ekstase af orgasmer.. Jeg åbnede mig op for min veninde en dag vi var ude at gå med hunden, om hun nogensinde havde haft samme fantasier. Og hun så meget forbløffet på mig og gav udtryk for at det havde hun aldrig haft. Jeg søgte så på nettet og fandt et forum hvor jeg er medlem, hvor jeg kan læse andres fantasier eller nogen som udlevet dem. Uheldigvis fandt min eks ud af at jeg havde denne profil og han var faktisk ret nysgerrig i starten på hvad det præcis var jeg tændte ved dyrsex. Jeg fortalte ham at siden jeg havde set denne stive hundepik havde jeg haft lysten til at røre den, spille den af og faktisk også at sutte den. Men at den også skulle slikke mig og meget gerne imens vi havde sex. Jeg ryster stadig når jeg fortæller om denne lyst, for jeg ved det er helt forkert og vil aldrig røre eller gøre et overgreb eller noget seksuel med noget dyr. Min kæreste synes jeg var klam og var syg i hovedet for det havde han aldrig hørt eller tænkt på. Faktisk valgte han at det var en af årsagerne til at vi gik fra hinanden fordi jeg samtidigt havde købt en særlig dildo af en hingsts pik. Jeg er i dag bange for om han nu går og har fortalt vores og hans venner om mig. Det får mig faktisk til at ryste i kroppen ved denne tanke. Omvendt bliver jeg bare mere og mere tændt og liderlig af fantasien om at have sex med hunde og heste. Jeg har forsøgt at holde mig væk fra forummet, men min hang til at læse norvellerne og søgen på nettet af videoer er ude af kontrol. Vil det være forkert at få den med hunden udlevet og det så var dét? Jeg fantaserer om at den både slikker mig, men også at den tager mig analt imens jeg har dildo oppe. Jeg ved fra barn at flere af os piger og drenge faktisk var ret fascineret når vi så dyr parre sig, og ved også fra nogle i forrummet at de ofte som barn og ung har været liderlig når de så en hingst bespringe en hunhest. Er det bare mig og de andre eller er det normalt at have forbudte fantasier on dyresex? Kh. Marie

Svar:
Kære Marie
Tak fordi du tør fortælle om dine fantasier og hvordan det er for dig at have dem! Det kræver mod at fortælle om noget, som du også godt ved er tabu!
Endnu mere sejt at du tør sige det højt for din veninde og også har haft snakkene med din kæreste, selvom han fandt ud af det på egen hånd.
Jeg vil starte med at sige, at det i mange lande er ulovligt at have sex med dyr. Blandt andet i DK. Dette af hensyn til dyrene, som ikke kan sige fra på samme måde som vi mennesker kan.
Men det er ikke forbudt at have fantasierne! Jeg vil dog anbefale at du får nogle snakke med din kæreste om, hvordan jeres sexliv måske kan udfordres på andre måder, hvor du kan få udlevet nogle af dine fantasier, hvis du har lyst til at udleve dem, uden at det involverer dyr!
Fx findes der dildoer der er større i form, så det kan minde om et dyrs penis. Det kan også være andre ting du og din kæreste måske kunne have lyst til at lave sammen, som kan give dig nye fantasier som ikke involverer dyr.
Du skriver at du selv har fundet et forum for folk med samme fantasier, så ja der findes folk med samme fantasier som dig, og igen er det ikke forbudt at have fantasierne, men det er forbudt at udføre dem! Der er en stor forskel. Fantasierne er ofte det der gør at vi kan blive meget seksuelt tændte og nyde sex endnu mere.
Så hvordan mon det vil være for dig, at tale med din kæreste om jeres fantasier og sammen finde frem til, om nogle af dem kan tænde dig lige så meget som fantasien om at blive taget af en hund?
Måske det kan hjælpe dig lidt på vej.
Hilsen fra Rose