Anal sex med bedste ven
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. Mig og min bedste pige ven havde igår sex. Jeg sagde til hende jeg var bøsse. Men hun så min pik i svømme hallen og gad godt bare smage den. Jeg tænkte ikke så meget over det.. Hun elskede den, Jrg tænkte at jeg ville have noget tilbage så j’et spurgt hende om jeg måtte kneppe hende i røven. Så jeg fik den samme følelse som jeg ville havet fået med en dreng. Hun gad ikke og have den i røven så jeg tog hende og gjorde det bare. Men jeg voldtog ikke selvom hun sagde stop. Bag efter var hun rimelig sur fordi hendes røv var fyldt med min sæd.. Men vi blev gode venner igen, selvom hun meldte Mig til politiet. Gjorde jeg noget galt? Hun ville jo sutte på mig først. Ps hun er 12 og jeg er 14.

Svar:
Hej med dig,
Det korte svar er: Ja, du gjorde noget galt.
Du skriver, at hun sagde stop, men du alligevel fortsatte. Nærmere bestemt skriver du "...jeg voldtog ikke selvom hun sagde stop." Men jo, det gjorde du faktisk. At gøre seksuelle handlinger på andre som de ikke ønsker skal ske er voldtægt. Hvis seksuelle handlinger skal være i orden kræver det samtykke fra alle involverede parter.
Derfor er jeg også glad for at læse, at hun meldte dig til politiet. For selvom hun måske har haft lyst til at sutte din pik først, så er det ikke det samme som at hun har haft lyst til analsex. Du har altså gjort noget ved hende, mod hendes vilje. Og når det du har gjort er noget seksuelt, er det voldtægt.
Ja, du har gjort noget forkert. Det du har gjort er noget, der kan komme til at følge din veninde resten af hendes liv. For den slags ubehagelige oplevelser sætter dybe spor.
Jeg håber du får talt ud med din veninde. Og jeg håber også, at oplevelsen vil lære dig at blive bedre til at respektere andres grænser i fremtiden. Når du er i tvivl om, hvorvidt du har gjort noget galt tænker jeg, at det vil være en god idé for dig at tale med nogen om det du har gjort. For det er vigtigt at du forstår hvad det er der er galt med det du har gjort og hvorfor. Ellers vil det højst sandsynligt ske igen.
Og et godt og dejligt sexliv kræver respekt for både ens egne og andres grænser.
Venligst,
Siv