Svimmel efter hash
brevkassespørgsmål af
Jonas
13 år
Jeg røg hash blev ramt meget og 1 dag efter er jeg stadig svimmel derfor har jeg valgt og stoppe med at ryge hash men går svimmelhed af sig selv?

Svar:
Hej med dig,
Hvor er det godt du skriver og hvor er det positivt du har taget valget om ikke at ryge mere.
Vedr. din svimmelhed så skal den meget gerne forsvinde af sig selv, men jeg tænker også at hvis du stadig er plaget af dette, vil jeg foreslå at du tager en snak med din mor og/eller far om at få hjælp til at opsøge egen læge.
Hvis du gerne vil tale med en voksen vedr. dit aktive valg om at stoppe med at ryge ved jeg du er meget velkommen til at kontakte Ungekontakten v/ Ungecenter Skanderborgvej. Deres dør er åben alle hverdage fra kl. 12-15.
Håber dette gav svar på dit spørgsmål.
Alt det bedste her fra - Esmaralda.