Det kan være svært at bedømme om du drikker for meget når man ikke ved hvor meget du drikker, men ud fra at sige du er 12 år så ville min personlige bedømmelse være ja. Det er lidt tidligt at drikke og du burde måske drikke noget sodavand eller vand istedet?? Hvis dette ikke er tilfældet så håber jeg din mor har god kontrol over det, ellers kan du jo altid takke nej og tage et glas saft i stedet.
Hej. Jeg er en pige på næsten 19år, og er diagnosticeret med Bipolar.
Jeg oplever for nyligt at min mor og jeg er oppe og skændes mere end vi plejer, jeg er rigtig hårdt for mig. Da der ikke skal så meget til før jeg bliver ked af det. Jeg er utrolig svimmel og har hovedpine stort set...
Siv, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Hej Jeg vil rigtig gerne barbere mine køns hår, men jeg er bange for at få røde knopper, kløe og bumser. Jeg vil ikke have ubehageligheder og skulle gå rundt og klø mig i offentligheden. Har I nogle tips til hvordan jeg kan undgå dette.
Agnete, frivillig uddannet ungerådgiver hos Cyberhus har svaret på dette spørgsmål
Kommentarer
Kære Jakob.
Det kan være svært at bedømme om du drikker for meget når man ikke ved hvor meget du drikker, men ud fra at sige du er 12 år så ville min personlige bedømmelse være ja. Det er lidt tidligt at drikke og du burde måske drikke noget sodavand eller vand istedet?? Hvis dette ikke er tilfældet så håber jeg din mor har god kontrol over det, ellers kan du jo altid takke nej og tage et glas saft i stedet.
Mange hilsner L
Tilføj kommentar