Jeg vil gerne dø, men har ingen probleme
Relateret indhold
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.
Er jeg overvægtig
Hej, jeg er 12 år gammel, og jeg er bange for at jeg er overvægtig, for jeg væger 47 kl.
Er jeg så overvægtig.
Og skal jeg tabe mig?
Please hjælp mig🙏🙏
Kost
Hej kære unge..
jeg har det problem at jeg i en alder af 16 år virkelig ikke kan lig grønsager som i slet ikke, ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op eller gøre fordi det er jo både vigtigt med grønsager til og holde ens krop igang og holde den sund.
og syns os det vil være...
jeg føler mig utilpas
Jeg er en pige på 12 men ligner og opføre mig som en på 14.
Jeg spiller rollespil med mange menesker men også min storesøsters ex kærste og problemet er at han bliver ved med at røre mig og sige ting til mig som om at jeg var hans kærste. Og problemet med det er at det gør så jeg ikke har...
Del en hemmelighed
Man kan ikke kommentere på hinandens Hemmeligheder på Cyberhus.
Hvis du gerne vil have kommentarer, kan du dele et Spørgsmål i Ung-til-ung, hvor du kan spørge om alt mellem himmel og jord.


