Voldtægt

brevkassespørgsmål

Voldtægt

brevkassespørgsmål af
Sofie
12 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Hej ved ikke hvad jeg skal gøre....

Svar:

Kære Sofie

Det er virkelig godt at du skriver, for det du oplever er meget voldsomt. Jeg kan godt forstå at du ikke ved hvad du skal gøre, og derfor er det også vigtigt at du får noget hjælp.

Jeg vil være helt tydelig og sige at det din far gør er meget forkert,  og så er det ulovligt. Det er kun din far, der gør noget forkert. Ikke dig.

Som du kan se har vi valgt ikke at udgive indholdet af dit spørgsmål. Det gør vi, fordi det du beskriver er så voldsomt at det vil være for voldsomt for en del andre at læse.

Derfor bliver svaret her i brevkassen også ret kort. Men vi vil meget gerne hjælpe dig med at finde ud af hvordan du kan få noget mere hjælp, og det kan vi bedre gøre i vores SMS chat, hvor samtalen ikke kan ses af andre.

I SMS chatten er du stadig anonym, og du kan skrive lige når det passer dig. Jeg er sikker på I sammen kan finde den rigtige hjælp til dig, så det du oplever stopper.

Du kommer igang ved at skrive en sms til 25 80 60 60

Du er så vildt modig at du siger det her højt, så jeg håber du også vil skrive til vores SMS chat, for jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig, så det her ikke skal fortsætte.

De bedste hilsner Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål